System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Gmina Boleszkowice ogłasza przetarg nieograniczony na "Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wyszyna wraz z przyłączami do sieci przesyłowej z m. Wysoka do oczyszczalni ścieków w Boleszkowicach"
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późn. zm.)
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wyszyna wraz z przyłączami do sieci przesyłowej
z m. Wysoka do oczyszczalni ścieków w Boleszkowicach
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Boleszkowice,
74-407 Boleszkowice,
ul. Świerczewskiego 24,
tel. 95 760 61 24, 95 760 61 28,
faks: 95 760 61 35,
email: boleszkowice@boleszkowice.pl, biuro@boleszkowice.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Boleszkowice ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice, pokój Nr14
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. PRZYŁĄCZA DO SIECI PRZESYŁOWEJ Z M. WYSOKA DO OCZYSZCZALNI
ŚCIEKÓW W BOLESZKOWICACH
1. Roboty pomiarowe
1.1. Wytyczenie głównych osi ze szkicami geodezyjnymi – 3 507 m
1.2. Wykonanie pomiarów sprawdzających ze szkicami geodezyjnymi – 3 507 m
1.3. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z mapami. – 3 507 m
2. Roboty ziemne
2.1. Wykonanie wykopu z szalowaniem – 7 084,24 m3
2.2. Podsypki piaskowe o gr.10 cm. – 1723,50 m2
2.3. Obsypka rurociągów o gr. 20cm nad rury – 413,64 m3
2.4. Zasypka wykopów wraz z zagęszczeniem – 6 498,25 m3
2.5. Wywóz nadmiaru gruntu na odl. do 1km. – 585,99 m3
3. Rurociągi kanalizacji sanitarnej
3.1. Rurociąg z rur PE Ø 50 mm – 2 494 m
3.2. Rurociąg z rur PE Ø 40 mm – 1 013 m
3.3. Przeciski lub przewierty pod drogami z rur stalowej Ø 100 mm – 60 m
3.4. Zawór napowietrzjąco-odpowietrzający – 1 kpl.
3.5. Połączenie kan. sanitarnej z domu do przepompowni rurą PVC 160 wraz z wykonanie
dokumentacji budowlanej - 21 kpl.
4. Przepompownie ścieków
4.1. Przepompownia ścieków przydomowa w m. Wysoka z fundamentem – 21 kpl.
5. Roboty elektryczne
5.1. Montaż kabli wraz z wykopem i zasypką – 585 m
5.2. Montaż rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm – 71 m
5.3. Montaż skrzynek i rozdzielnic wraz z konstrukcją, mocowaniem przez przykręcenie do
gotowego podłoża – 21 szt.
5.4. Badania i pomiary instalacji uziemniającej oraz linii kablowych N.N. – 21 kpl.
II. KANALIZACJA CIŚNIENIOWA SANITARNA W M. WYSZYNA
1. Roboty pomiarowe
1.1. Wytyczenie głównych osi ze szkicami geodezyjnymi. – 4 388 m
1.2. Wykonanie pomiarów sprawdzających ze szkicami geodezyjnymi. – 4 388 m
1.3.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z mapami –4 388 m
2.Roboty ziemne
2.1.Wykonanie wykopu z szalowaniem i odwodnieniem – 8 365,86 m3
2.2. Podsypki piaskowe o gr.10 cm. – 2 064 m2
2.3. Obsypka rurociągów o gr. 20cm nad rury – 495,36 m3
2.4. Zasypka wykopów – 7 664,10 m3
2.5. Wywóz nadmiaru gruntu na odl. do 1km. – 701,76 m3
3. Rurociągi kanalizacji sanitarnej
3.1. Rurociąg z rur PE Ø 63 mm – 1 858 m
3.2. Rurociąg z rur PE Ø 50 mm – 1 758 m
3.3. Rurociąg z rur PE Ø 40 mm – 772 m
3.4. Przeciski lub przewierty pod drogami z rur stalowej Ø 80 mm – 104 m
3.5. Przeciski lub przewierty pod drogami z rur stalowej Ø 65 mm – 156 m
3.6. Połączenie kan. sanitarnej z domu do przepompowni rurą PVC 160 wraz z wykonaniem
dokumentacji budowlanej – 22 kpl.
4. Przepompownia ścieków
4.1.Przepompownia ścieków przydomowa w m. Wyszyna z fundamentem – 22 kpl.
5. Roboty elektryczne
5.1. Montaż kabli wraz z wykopem i zasypką – 857 m
5.2. Montaż rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm – 121 m
5.3. Montaż skrzynek i rozdzielnic wraz z konstrukcją, mocowaniem przez przykręcenie do
gotowego podłoża- 22 szt.
5.4.Badania i pomiary instalacji uziemniającej oraz linii kablowych N.N. – 22 kpl.
6. Roboty drogowe
6.1. Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni chodników z kostki "Polbruk" lub płytek bet. wraz z obrzeżami bet. oraz kostki kamiennej nieregularnej na podsypce piaskowej – 267 m2
6.2. Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych – 4,5 m2
6.3. Rozbiórka i odtworzenie krawężników bet. – 3 m
6.4. Rozbiórka i odtworzenie ogrodzenia – 15 m
Kod CPV:
- 45232440 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzenia
ścieków
- 45231000 - 5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych
i linii energetycznych
- 45231110 – 9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
- 45310000 – 3 Roboty instalacyjne elektryczne
- 45311100 – 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
- 45311200 – 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych i dokumentacji projektowej.
V. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza się składaniaoferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Roboty budowlane należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2011 r.
Pozwolenie na użytkowanie należy uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do 21 grudnia 2011 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnieńdo wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b)wiedzy i doświadczenia:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej lub sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln zł brutto każda.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
e) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert);
d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zlega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub zaświadczenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.
g)Wykaz robót budowlanych w zakresie tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie. Należy wykazać się co najmniej dwiema robotami o wartości 2,5 mln PLN brutto każda, w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej lub sieci wodociągowej – załącznik nr 3 do SIWZ.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
h) Wykaz osób niezbędnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami w specjalnościach
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz wpisane są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) – załącznik nr 4 do SIWZ.
i) Parafowany wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ;
j) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ –
załącznik nr 6 do SIWZ;
k) Dowód wpłaty wadium;
VIII. Informacje na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy)
2. Wadium w pieniądzu należy wnieść w terminie do 28 lipca 2011 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego:
Bank PEKAO S.A. I o. Dębno 30 1240 3552 1111 0000 4046 4709
IX. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena
X. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty cenową z załącznikami wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy
złożyć w terminie do 29 lipca 2011 r. do godz. 9:30 w budynku Urzędu Gminy
Boleszkowice, Sekretariat pok. Nr 6.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 29 lipca 2011 r. o godz. 10:00 w Sali posiedzeń
Urzędu Gminy Boleszkowice – pok. Nr 3.
XI. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia wyznaczonego do składania ofert.
XII. Informacja na temat zamiaru zawarcia umowy ramowej:
Nie dotyczy.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
XVI.Informacja dotyczące finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej:
1. Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013.
2. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Projekt101.pdf (PDF, 732KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:42:07 | 732KB | 111 razy |
2 | 3._Siwz_Boleszkowice.doc (DOC, 133KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-12 15:15:50 | 133KB | 146 razy |
3 | Projekt062.pdf (PDF, 326KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:45:31 | 326KB | 101 razy |
4 | Projekt181.pdf (PDF, 291KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:29:55 | 291KB | 104 razy |
5 | projekt111-190.pdf (PDF, 25.MB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:46:43 | 25.MB | 97 razy |
6 | Projekt061.pdf (PDF, 403KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:47:09 | 403KB | 105 razy |
7 | 5._ZaA_A_cznik_nr_6_przedmiar_robA_t.XLS (XLS, 42KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-12 15:16:44 | 42KB | 115 razy |
8 | Projekt097.pdf (PDF, 638KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:44:42 | 638KB | 104 razy |
9 | Projekt143.pdf (PDF, 272KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:28:52 | 272KB | 87 razy |
10 | Projekt060-1.pdf (PDF, 314KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 09:16:43 | 314KB | 106 razy |
11 | Projekt058.pdf (PDF, 514KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 09:04:03 | 514KB | 103 razy |
12 | Projekt055.pdf (PDF, 396KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 09:11:29 | 396KB | 102 razy |
13 | Projekt056.pdf (PDF, 417KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 09:05:50 | 417KB | 104 razy |
14 | Projekt108.pdf (PDF, 200KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:39:47 | 200KB | 96 razy |
15 | Projekt001-007.pdf (PDF, 4.6MB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:27:33 | 4.6MB | 111 razy |
16 | Projekt044-054.pdf (PDF, 2.0MB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:23:54 | 2.0MB | 115 razy |
17 | Projekt102.pdf (PDF, 353KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:41:32 | 353KB | 89 razy |
18 | Projekt063.pdf (PDF, 242KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:45:50 | 242KB | 104 razy |
19 | Zalacznik_nr_8_SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_1_.doc (DOC, 334KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:30:46 | 334KB | 109 razy |
20 | Projekt144.pdf (PDF, 284KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:29:24 | 284KB | 103 razy |
21 | Projekt098.pdf (PDF, 560KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:43:45 | 560KB | 105 razy |
22 | Projekt096.pdf (PDF, 414KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:44:15 | 414KB | 104 razy |
23 | Projekt099.pdf (PDF, 294KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:43:16 | 294KB | 111 razy |
24 | Projekt059.pdf (PDF, 423KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 09:03:34 | 423KB | 102 razy |
25 | Projekt104.pdf (PDF, 393KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:40:49 | 393KB | 102 razy |
26 | uzupeA_nienie__projektu186.jpg (JPG, 515KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:56:58 | 515KB | 91 razy |
27 | Projekt103.pdf (PDF, 306KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:41:14 | 306KB | 86 razy |
28 | Projekt189.pdf (PDF, 279KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:30:15 | 279KB | 109 razy |
29 | Projekt099-1.pdf (PDF, 372KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:42:56 | 372KB | 65 razy |
30 | Projekt142.pdf (PDF, 298KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:28:36 | 298KB | 105 razy |
31 | 4._ZaA_A_cznik_nr_5_wzA_r_umowy.doc (DOC, 87KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-12 15:20:02 | 87KB | 124 razy |
32 | Projekt057.pdf (PDF, 500KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 09:04:31 | 500KB | 104 razy |
33 | Projekt100.pdf (PDF, 626KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:42:38 | 626KB | 103 razy |
34 | Projekt106.pdf (PDF, 407KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:40:23 | 407KB | 90 razy |
35 | 7._Obraz_466_1_.JPG (JPG, 722KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-12 15:22:42 | 722KB | 109 razy |
36 | Projekt077.pdf (PDF, 666KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 08:45:09 | 666KB | 86 razy |
37 | uzupeA_nieni_projektu177.jpg (JPG, 663KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:56:31 | 663KB | 112 razy |
38 | 6._ZaA_A_cznik_nr_7_Oferta.doc (DOC, 39KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-12 15:20:32 | 39KB | 115 razy |
39 | Projekt000.pdf (PDF, 214KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-13 10:28:05 | 214KB | 105 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Odpowiedzi_na_pytania_nr_22.07._do_SIWZ.doc (DOC, 33.KB) | 2011-07-25 10:14:33 | 33.KB | 678 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | WybA_r_oferty_kanalizacja_Wyszyna.doc (DOC, 43.KB) | 2011-08-04 10:50:53 | 43.KB | 718 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Udzieleniezamwysoka.pdf (PDF, 146KB) | 2011-09-06 14:50:33 | 146KB | 849 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Fira | 12-07-2011 15:15:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Fira | 12-07-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Fira | 06-09-2011 14:50:33 |