System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Gmina Boleszkowice ogłasza przetarg nieograniczony na : Przewóz uczniów do szkół Gminy Boleszkowice w latach szkolnych 2014/2015 i 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych
Boleszkowice: Przewóz uczniów do szkół Gminy Boleszkowice w latach szkolnych 2014/2015 i 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 172559 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Boleszkowice , ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7606124 w. 43, faks 095 7606135.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do szkół Gminy Boleszkowice w latach szkolnych 2014/2015 i 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia uczniów w latach szkolnych 2014/2015 i 2015/2016 do szkół prowadzonych przez Gminę Boleszkowice na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz do domów po zakończonych zajęciach w ilości 140 uczniów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1500,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
załącznik 6 do SIWZ spełnia nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
załącznik 2 do SIWZ spełnia nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
załącznik 3 do SIWZ spełnia nie spełnia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
załącznik 4 do SIWZ spełnia nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
załącznik 6 do SIWZ spełnia nie spełnia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boleszkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boleszkowice ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice pokój Nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boleszkowice ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice pokój Nr 6 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | siwz.doc (DOC, 115KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:14:38 | 115KB | 108 razy |
2 | załącznik nr 1- formularz ofertowy.docx (DOCX, 19.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:15:54 | 19.KB | 81 razy |
3 | załącznik nr 2- Wykaz usług.doc (DOC, 37KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:16:08 | 37KB | 105 razy |
4 | Załącznik nr 3 - wykaz środków przewozowych.docx (DOCX, 14.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:16:26 | 14.KB | 99 razy |
5 | Załącznik nr 4 - wykaz osób.docx (DOCX, 13.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:16:53 | 13.KB | 104 razy |
6 | Załącznik nr 5- oświadczenie o braku wykluczenia.docx (DOCX, 15.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:17:20 | 15.KB | 100 razy |
7 | Załącznik nr 6 - oświadczenie o spełnianiu wymagań.docx (DOCX, 15.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:17:40 | 15.KB | 102 razy |
8 | załącznik nr 7-rozklad jazdy 2014- 2015.doc (DOC, 46.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:18:07 | 46.KB | 109 razy |
9 | projekt umowy.docx (DOCX, 23.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 16:18:43 | 23.KB | 114 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Inf o wyborze oferty.pdf (PDF, 489KB) | 2014-08-20 14:40:14 | 489KB | 679 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 20140826112720.pdf (PDF, 46.KB) | 2014-08-26 13:15:18 | 46.KB | 608 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Fira | 08-08-2014 16:14:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Włodzimierz Mazur | 08-08-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Fira | 26-08-2014 13:15:18 |