System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę i remont obiektów pełniących funkcje społeczno - kulturalne na terenie gminy Boleszkowice, budowa świetlicy wiejskiej w Gudziszu i remont świetlicy wiejskiej w Wysokiej
Boleszkowice: Budowa i remont obiektów pełniących funkcje społeczno - kulturalne na terenie gminy Boleszkowice, budowa świetlicy wiejskiej w Gudziszu i remont świetlicy wiejskiej w WysokiejNumer ogłoszenia: 61406 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Boleszkowice , ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7606124 w. 43, faks 095 7606135.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleszkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont obiektów pełniących funkcje społeczno - kulturalne na terenie gminy Boleszkowice, budowa świetlicy wiejskiej w Gudziszu i remont świetlicy wiejskiej w Wysokiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i remont obiektów pełniących funkcje społeczno - kulturalne na terenie gminy Boleszkowice, budowę świetlicy wiejskiej w Gudziszu i remont świetlicy wiejskiej w Wysokiej polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na: - roboty ziemne, - betonowanie i roboty żelbetowe, - roboty murowe, - roboty dachowe, - ocieplenie budynków metodą bezspoinową, - wykonanie ścianek z płyt G-K, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków wewnętrznych, - wykonanie okładzin ceramicznych oraz posadzek w budynkach, - roboty malarskie, - zewnętrzne instalacje sanitarne, - wewnętrzne instalacje sanitarne, - zewnętrzne instalacje elektryczne, - wewnętrzne instalacje elektryczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy - prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; 3) Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy zadania; 4) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przekazanych przedmiarów robót (z zachowaniem układu, kolejności i podstaw otrzymanego przedmiaru robót) tj. każda pozycja z przedmiaru robót powinna być wyceniona, bez pominięć pozycji; 5) Zestawienie materiałów wraz z ich wartością oraz zestawienie pracy sprzętu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boleszkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boleszkowice, ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Boleszkowice, ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizaowana w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie_do_pobrania.doc (DOC, 47.KB) | 2010-03-08 11:05:57 | 47.KB | 641 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SST-1.1.1.-Roboty_ziemne-Boleszkowice.pdf (PDF, 213KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:48:12 | 213KB | 337 razy |
2 | SST-1.1.8.-Tynki_wewnA_trzne-Boleszkowice.pdf (PDF, 233KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:56:32 | 233KB | 162 razy |
3 | Instalacje_sanitarne.pdf (PDF, 171KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:12:34 | 171KB | 247 razy |
4 | SPECYFIKACJA_BOLESZKOWICE_ostateczna.pdf (PDF, 492KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:05:57 | 492KB | 196 razy |
5 | SST-1.2.1.-ZewnA_trzne_instalacje_sanit.-Boleszkowice.pdf (PDF, 254KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:01:40 | 254KB | 239 razy |
6 | SST-1.1.4.-Roboty_dachowe-Boleszkowice.pdf (PDF, 513KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:51:06 | 513KB | 395 razy |
7 | Instalacje_elektryczne.pdf (PDF, 183KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:12:12 | 183KB | 397 razy |
8 | Projekt_Zagospodarowania_Gudziszz.pdf (PDF, 4.5MB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:04:11 | 4.5MB | 361 razy |
9 | Projekt_Archit_Budowla_Gudzisz.pdf (PDF, 36.MB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:21:19 | 36.MB | 181 razy |
10 | SST-1.1.6.-A_ciany_i_sufity_z_pA_yt_G-K-Boleszkowice.pdf (PDF, 440KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:55:02 | 440KB | 171 razy |
11 | PR_Gudzisz_budynek_A_wietlicy.pdf (PDF, 1.3MB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:13:40 | 1.3MB | 206 razy |
12 | SST-1.1.11.-Roboty_malarskie-Boleszkowice.pdf (PDF, 226KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:00:58 | 226KB | 173 razy |
13 | SST-1.1.9.-PodA_ogi_i_posadzki-Boleszkowice.pdf (PDF, 392KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:59:49 | 392KB | 161 razy |
14 | SST-1.1.2.-Roboty_A_elbetowe_i_betonowe-Boleszkowice.pdf (PDF, 442KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:49:08 | 442KB | 252 razy |
15 | ST-1.0.0.-Wymagania_ogA_lne-Boleszkowice.pdf (PDF, 306KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:03:57 | 306KB | 174 razy |
16 | SST-1.3.2.-Instalacje_elektryczne_wewnA_trzne-Boleszkowice.pdf (PDF, 282KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:03:22 | 282KB | 169 razy |
17 | PR_Remont-A_wietlicy_W_Wysokiej.pdf (PDF, 1.7MB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:17:03 | 1.7MB | 191 razy |
18 | PR_Gudzisz_Roboty_zewnetrzne.pdf (PDF, 292KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:14:16 | 292KB | 176 razy |
19 | SST-1.1.10.-OkA_adziny_ceramiczne-Boleszkowice.pdf (PDF, 213KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:00:33 | 213KB | 185 razy |
20 | SST-1.1.5.-Ocieplenie_metodA__BSO_elewacji-Boleszkowice.pdf (PDF, 234KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:51:36 | 234KB | 171 razy |
21 | SST-1.1.3.-Roboty_murowe-Boleszkowice.pdf (PDF, 351KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:49:51 | 351KB | 178 razy |
22 | SST-1.3.1.-Instalacje_elektryczne_zewnA_trzne-Boleszkowice.pdf (PDF, 221KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:02:49 | 221KB | 207 razy |
23 | SST-1.1.7-Stolarka_okienna_i_drzwiowa-Boleszkowice.pdf (PDF, 519KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 11:55:54 | 519KB | 232 razy |
24 | SST-1.2.2.-Instalacje_sanitarne_wewnA_trzne-Boleszkowice.pdf (PDF, 263KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-08 12:02:20 | 263KB | 176 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Nowy_przedmiar_robA_t_na_remont_A_wietlicy_wiejskiej_w_Wysokiej.pdf (PDF, 2.3MB) | 2010-03-15 10:42:00 | 2.3MB | 704 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | OgA_oszenie_o_wyniku_przetargu.jpg (JPG, 264KB) | 2010-03-26 14:29:20 | 264KB | 690 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | udzielenie_zamowienia_swietlice.doc (DOC, 27.KB) | 2010-04-15 13:37:16 | 27.KB | 654 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Fira | 08-03-2010 11:05:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Fira | 08-03-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Fira | 15-04-2010 13:37:16 |